regiowyniki
relacje: 126
punkty: 202
Widzowie: 999
Odsłon: 5111
Sędziowie: Brenda - Kuczyński, Kosowski


23:02~Olottolo
Jak grał que
19:05~Seyl
brawoo!
19:05~trav
ALLEZ, ALLEZ WESZŁOOOOOOOOOOOO
19:03~Mat
Puchar jest Nasz! Brawo KTS Weszło!
19:03admin
awans Weszło do kolejnej rundy, bohaterem Mateusz Oszust !
19:02~Mat
Brawo
19:01~Mat
Nagła śmierć! Dawać Weszlaki!
19:00RegioWyniki
Zmiana wyniku 1:2 w meczu PKS Radość Warszawa - Józefovia Józefów
18:59~Zuzia
Nie tu
18:58~Zuzia
Eszkere
18:55admin
tak potwierdzone na tę chwilę ,ale to może sie zmienic, prosze sledzic
18:55~Zuzia
Jak idzie Quebo? Bo nic nie widze
18:53~CWKS1916
https://regiowyniki.pl/druzyna/Pilka_Nozna/Mazowieckie/KTS_Weszlo/terminarz/ te mecze z podanymi godzinami to juz info potwierdzone w 100% ?
18:53~CWKS1916
https://regiowyniki.pl/druzyna/Pilka_Nozna/Mazowieckie/KTS_Weszlo/terminarz/
18:52~Zuzia
Dzień dobry. Jak włączyć dźwięk?
18:52~trav
Kowal Out, Wenger In
18:52~trav
Madej spieprzył piłkę meczową
18:51RegioWyniki
Zmiana wyniku 4:1 w meczu Okęcie Warszawa - Marcovia Marki
18:50~Zuzia
CZEŚĆ JULKA! Wiem, że czytasz!
18:48~xdarkax123
Ok dzięki
18:48admin
prosimy sledzic strone, na pewno beda informacje
18:48admin
tak, Weszło wszystkie swoje mecze rozgrywać będzie w Warszawie
18:46~xdarkax123
i te mecze też w Warszawie ? Sory ja nie w temacie
18:46admin
spoko :)
18:46~pawian
W takim razie przepraszam, nie czytałem całości, dziękuję za informację :p
18:46~xdarkax123
I te
18:46admin
@pawian pisałem o tym, Que został zgłoszony do rozgrywek jako Jakub Grabowski
18:45~iza
Que!
18:45admin
w przypadku remisu będą rzuty karne !
18:45admin
tutaj masz terminarz