krysztalfan
relacje: 0
punkty: 0
stadion - brak danych
Widzowie: ?
Odsłon: 321
Sędziowie: brak danych

18:37~nick
2:1 dla Ciechanowa po 45 minutach
18:37~Es22
2:2
18:34~nick
jaki wynik Ciechanów - Mława?
18:28~Paf
Baranek
18:20~Es22
Kto dla Płońska trafił?
18:02~mks
a oki tez tam sprawdzam ale tam czesto zamulka jest wiec wole sie dopytac
18:01~Es22
polskieligi.net
18:00~mks
a skad wiesz?
18:00~Es22
Nie
17:59~mks
jestes na meczu?
17:56~Es22
Przasnysz 0:0
17:56RegioWyniki
Nie polubiłeś jeszcze naszego profilu na facebooku? zrób to teraz - kliknij https://www.facebook.com/RegioWyniki
17:55~mks
sorki ze pytam wiem ze nie ta liga ale zna kots wynik przasnysza?
17:52RegioWyniki
Zmiana wyniku 2:0 w meczu GKS Strzegowo - Sona Nowe Miasto
16:25~snax
bedize wynik i czas
16:25~snax
bedzie relacja meczu
16:24~snax
snax